Ze sklepa do sklepa 1.4.2023
Velkobílovičtí vinaři si vás dovolují pozvat na další ročník největší ochutnávky vín ZE SKLEPA DO SKLEPA - 1. 4. 2023
Vstupenky jsou již v předprodeji! >>>
Neváhejte a ochutnáte víno ve 50 sklepích největší vinařské obce v ČR, ve Velkých Bílovicích.
Cena vstupenky je 1 900 Kč. A co je její součástí?
- celkem 1 000 Kč na nákup vína,
- neomezená degustace,
- sklenička, katalog s mapou, propiska, kapsička, káva, voda,
- a autobusová doprava a doprovodný kulturní program.
Předprodej vstupenek
Otázky a odpovědi Ze sklepa do sklepa
Obracíte se na nás s dotazy týkající se akce Ze sklepa do sklepa a tak na pár dotazů se pokusíme odpovědět.
- Jak funguje autobusová doprava Ze sklepa do sklepa?
K návštěvě akce Ze sklepa do sklepa můžete využít svoz a odvoz z ubytovacích kapacit ZDARMA . Při zakoupení vstupenky je možné využít kyvadlovou autobusovou dopravu z celkem 9 zastávek v katastru Velkých Bílovic.
Odjezdy a příjezdy autobusů od ubytovacích kapacit jsou zveřejněny na našich stránkách ZDE. Upozorňujeme, že odjezdy a příjezdy autobusů budou aktualizovány týden před konáním akce.
POZOR! Autobusy/odjezdy ze všech ubytovacích zařízení a také večerní odjezdy jsou ZDARMA a nejsou součástí vstupenky.
Velkobílovičtí vinaři proto neručí za správné časy odjezdů a zda autobusy kapacitně zvládnou reagovat na aktuální počet účastníků a zájemců o odvoz.
- Jak je to se vstupenkou a kde ji koupím?
Cena vstupenky je Kč 1.900,-- a prodává se jako celek, proto jí nelze nijak rozdělit. Vstupenka je pouze pro jednu osobu a zakoupit jí můžete až do 1. 4. 2023 do 13 hodin na našem online prodejním kanálu ZDE. Hotovostní platbu nebudeme akceptovat, tímto děkujeme za pochopení.
- Kde mám začít a jak aktivuji vstupenku?
V den konání akce přijdu do vinařství dle adresy na vstupence, tedy kde jsem si vstupenku zakoupil, v jiném vinařství mi nebudou materiály vydány. Například, mám lístek do vinařství 01. Vinařství Milan Bauman, přijdu po 10.hodině do vinařství, aktivuji vstupenku předložením QR kódu buď na mobilu nebo papírovou formou. Vinař naskenuje vstupenku a vydá potřebné materiály a můžu začít ochutnávat hned u toho vinaře, kde se právě nacházím. Pak se vydám do dalšího vinařství podle mapy a nebo podle aplikace Velkobílovičtí vinaři. Pokud jí ještě nemáte, odkaz na stažení najdete na našich stránkách.
- Jak to bude se zakoupenou vstupenkou v případě zrušení akce?
Pokud akce neproběhne, peníze vrátíme zpět na účet bez jakýchkoliv storno poplatků.
Pokud máte dotazy, pište na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Velkobílovičtí vinaři
Několik rad jak si počínat – Ze sklepa do sklepa
Několik rad jak si počínat – Ze sklepa do sklepa
1. oslovím své známé, co mají alespoň trochu zájem o víno
a je lepší absolvovat akci minimálně ve dvou než sám, skupinka více než 5 lidí je taky trochu omezující – navíc 5 lidí je optimální množství do auta (nebo je lepší mikrobus?) když žádné „vínomilce“ neznám, zajdu za majitelem své nejbližší vinotéky, ten určitě o akci ví a připravuje jako už každoročně tématický zájezd nebo na ní už několikrát byl a rád vám poradí, protože to je nejlepší taková akce v Česku, nemusí navíc nic složitého pro dobré zákazníky vymýšlet sám……
2. rezervuji si ubytování pokud možno v místě akce (viz Ubytování ZSDS)
a pokud ne, protože v místě už bývá obvykle plno, tak klidně do 15 km, kam nás po akci gratis večerní BUS nebo zdržíme-li se zaveze za přijatelnou cenu početné TAXI kapacity jsou bohužel omezené (tisíce lidí se u nás nedají ubytovat!!!!), ale v blízkém okolí je mnoho příjemných penzionů, ze zařízení uveřejněných na našich stránkách Vás ráno navíc na akci dopravíme mnoha autobusy zdarma, nebojte se toho (viz Odjezdy a příjezdy autobusů) přesné časy odjezdů budou potvrzeny asi 10 dnů před akcí…..
3. na akci se dobře vyspím a večer předtím neponocuji
a v pátek večer jsem zásadně doma, nikam nejdu, chci si ten den naplno užít, absolvovat takovou akci je velmi únavné, nehledě na množství vydegustovaného vína, výjimkou jsou snad jen profesionálové, kteří se potřebují tzv. „nastartovat“, (pokud si před akcí pořádně neodpočinete, únava Vám zajistí poloviční zážitek), připravím si oblečení podle předpokládaného počasí (teplota ve vinařství se v tuto dobu pohybuje od 5 do 15 stupňů)
4. zakoupím si předem vstupenku
už ji mám sice koupenou před měsícem ve svém obĺíbeném vinařství, ale pro pořádek….. cena vstupenky je Kč 1.800,-kč z toho je 5 kuponů po 200,- kč na nákup vína a prodává se jako celek, proto jí nelze nijak rozdělit, je pouze pro jednu osobu a zakoupit jí sice pak můžu až do 13.hodin online na prodejním kanálu (Zakoupit vstupenky), hotovostní platbu stejně akceptovat kvůli předešlým skutečnostem nemohou …..
5. na akci přijíždím minimálně jednu hodinu před oficiálním začátkem akce
a klidně i dříve, nikdy nevíte, co se Vám cestou může přihodit (konečně přijíždíte ze všech koutů naší republiky), je dobré se dopředu také ubytovat, trochu rozhlédnout po okolí, zjistit co a jak, ale většina už ví „wocogo“
obejít 51 otevřených sklepů se určitě za den stihnout nedá, ale chci plně využít maximálního času trvání akce
6. navíc mám pořád ještě dost času a zajdu si na vydatný oběd
a určitě místní specialitu, hladového mne víno „zklátí“po několika prodegustovaných hodinách a je po akci, a to nechci „což takhle dát si řízek s křenovou omáčkou“? – místní „slípáckou“ specialitu, co nikde jinde neochutnám
samozřejmě i během akce využiji z velmi různorodé nabídky doplňkového občerstvení
7. konečně to začíná!
a přicházím do vinařství dle adresy na vstupence, tedy do čísla, pod kterým jsem si vstupenku zakoupil, v jiném vinařství mi nebudou materiály vydány…. například, mám lístek do vinařství 01. Vinařství Milan Bauman, můžu tam přijít už po 10.hodině, aktivuji vstupenku předložením QR kódu buď na mobilu nebo papírovou formou, vinař si ji naskenuje a vydá mi potřebné materiály, skleničku, tašku na krk a mapku a pokud je už 11. můžu začít ochutnávat hned u toho vinaře, kde se právě nacházím, pak se
vydám do dalšího vinařství podle mapy nebo podle aplikace Velkobílovičtí
vinaři. Pokud jí ještě nemáte, odkaz na stažení najdete na našich stránkách…..
nastuduji dle mapy rozložení vinařství a určím postup a trasu, kterou budeme absolvovat, (všechny směry jsou označeny žlutými šipkami jako v mapce)
8. pokračuji od jednoho ke druhému
a je dobré trochu se porozhlédnout, co se kde dělá, jaké to tu mají, určitě bude připraven seznam vín na ochutnávku, z nabídky si vyberu sám nebo si nechám poradit, dělám si poznámky co mi chutná, kdybych chtěl náhodou právě tady něco koupit, můžu taky „hodit řeč“ s lidmi z vinařství, pokud je někde plno nevadí, k některému vinaři se vejde do sklepa 15 lidí, jinde i 100, pokračuji a buď se ještě vrátím nebo se tu stavím za rok nebo jak v létě pojedu Za vinařem do velkých Bílovic…..
jsem-li dál od dalšího vinařství, počkám si na autobus – jede zhruba každou půlhodinu
při blízkosti dalšího sklepu bych šel určitě pěšky, rád se podívám po okolí,
navíc tisíce lidí by neodvezlo ani 50 autobusů …..
9. jsme asi v polovině
a hodí se využít nabídky nějakého rychlého občerstvení po cestě – grilované nebo pečené dobroty a tak - možná i něco sladkého, protože ještě náročná je cesta před námi, a když nevím kde co dělají, tak se zeptám nebo jdu za nosem, využiji určitě také přiložené kupony a bodne mi zdarma balená voda nebo káva …..
10. ochutnal jsem několik desítek vzorků
a už vím, jaké víno si koupím domů, v ceně vstupenky je 5 kuponů po 200 kč na nákup vína (záleží jen na mě jaké víno si vyberu a kolik vína za ně pořídím), a když tak si je doplatím, pozor – kupon je jako stravenka a při ceně vína do hodnoty kuponu se nevrací!
víno si navíc nemusí brát s sebou hned , každý vinař má v neděli od 9 do 12 hodin otevřeno na prodej vína, takže toho náležitě využiji
11. blíží se 19. hodina
a dosti pravděpodobně jsem už celkem „ovíněn“, ale určitě je všude plno lidí a dokud budou hosté mít zájem o víno, tak je vinař ze sklepa „nevyžene“ (pokud už nebudou „těžce pod parou“), přesto nemeškejte a směřujte „k dědině“
12. vzhůru na náměstí
a na 20.02 hod. je připraveno losování výherní hry na schodech u kulturního domu, proto nezapomenu ještě vhodit svůj hrací list do výherního sudu, taky už na náměstí v party stanu hraje jako tradičně cimbálová muzika a bude i nějaké to popíjení vín a když vzorky dojdou a bude se Vám zdát toho vína za celý den ještě málo, určitě se najde v batohu nějaká ta lahvinka na cestu či dobrou noc
13. překvapení snad bude i letos
a jaké, to neprozradím, sám ho ani nevím, a určitě každý se bude mít na co těšit....
„Přijeďte to také zažít“
Těšíme se na Vás!
Ing. František Zapletal
Velkobílovičtí vinaři
Předseda spolku
Odjezdy a příjezdy autobusů
Informace pro stánkaře
Rezervace stánkového prodeje
Provozní řád podmínek stánkového prodeje akce Ze sklepa do sklepa 2023
Provozovatel je povinen:
1. Zajistit si místo - plochu na základě domluvy s majitelem pozemku v lokalitě, kde chce nabízet své produkty:
- v případě umístění ve sklepních uličkách
- s vlastníkem nemovitostí – sklepu (i zde se vztahuje nájem dle m2)
2. Do 28. 03. 2023 zaslat na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. žádost o zapsání do Gastro 2023 a popis s uvedením:
- dohodnutého místa a kontaktní osoby, na jehož pozemku se stánek bude nacházet
- nabízeného zboží ve stánku
- s fakturačními údaji
3. Uhradit na základě vydané faktury poplatek nájemného za prodejní místo nejpozději do 28. 3. 2023 na uvedený bankovní účet. (Dnem úhrady se rozumí den připsání finančních prostředků na účet spolku Velkobílovičtí vinaři.) Po tomto datu nebude možnost přijímat žádosti o stánkový prodej.
4. Zařazení provozovatele stánku do seznamu Gastro 2023 s přiděleným číslem bude provedeno po zaplacení faktury na účet pořadatele dle velikosti prodejního místa.
5. Respektovat při provozování stánku průjezd kyvadlové dopravy. Umísťovat stánky popř. ostatní příslušenství na pozemní komunikace není dovoleno.
6. Řádně označit svůj stánek (kontaktní adresa, sídlo firmy), mít u sebe a splňovat všechny náležitosti k prodeji v souladu s vyhláškou a živnostenským zákonem.
7. Udržovat čistotu a pořádek kolem svého místa. Na dodržování pořádku dohlíží kontaktní osoba.
8. Provozovatel je povinen zajistit si odpadkové koše a jejich následný úklid. V případě zjištění nedůsledného úklidu bude stánek pokutován částkou 2.000 Kč.
Ostatní podmínky:
1. Povolen je pouze prodej občerstvení a gastro produktů, prodej jiné zboží není povolen!
2. Doba nástupu stavby stánku je sobota 8.00 – 10.00 h, ukončení prodeje do 20:00 h (pokud není pořadatelem dovoleno prodloužení)
3. Výše nájemného se stanovuje:
- A stánek do 6 m2 1.000 Kč bez DPH /den
- B stánek od 6 do12 m2 2.000 Kč bez DPH / den
- C stánek nad 15 m2 3.000 Kč bez DPH / den
4. Kontrolní osoby provedou v den akce kontrolu všech stánků a předá jejich provozovatelům Ověření Gastro 2022 s pořadovým číslem.
Tento provozní řád je závazný pro všechny prodejce. Jeho porušení nebo nedodržení podmínek prodeje může mít za následek ukončení prodeje a provozovatel stánku může být vykázán na základě obecně závazné vyhlášky městskou policií. Pořadatel si vyhrazuje právo nevyhovět žádosti provozovatele.
Kontaktní osoba: Lukáš Přikryl: 603 928 919
Pořadatel: Velkobilovičtí vinaři, spolek, Hlavní č.ev.97, 69102 Velké Bílovice, IČ: 22682473, DIČ: CZ22682473